ECZACIBAŞI EVİTAL SAĞLIK HİZMETLERİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
KULLANICILARIN ÜYELİK, HİZMET ALIMI VE/VEYA KURUMSAL BİLGİLENDİRME, TANITIM İLE TİCARİ İLETİŞİM SÜREÇLERİNE YÖNELİK AYDINLATMA METNİ

1. Veri Sorumlusu

Kişisel verileriniz ve velisi / vasisi / yasal temsilcisi olduğunuz kısıtlıların ve/veya reşit olmayanların kişisel verileri, veri sorumlusu Eczacıbaşı Evital Sağlık Hizmetleri ve Ticaret Anonim Şirketi (“Şirket”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ( “KVKK” ) hükümleri kapsamında ve işbu Kullanıcıların Üyelik, Hizmet Alımı ve/veya Kurumsal Bilgilendirme, Tanıtım ile Ticari İletişim Süreçlerine Yönelik Aydınlatma Metni ( “Aydınlatma Metni” ) çerçevesinde işlenmektedir.

İşbu Aydınlatma Metni ile Şirketimizin Uzaktan Sağlık Hizmetlerinin Sunumu Hakkında Yönetmelik ( “Yönetmelik” ) ve Yönetmelik’in 5’inci maddesi uyarınca yayımlanan Uzaktan Sağlık Bilgi Sistemi Kılavuzu başta olmak üzere sair yasal düzenlemeler çerçevesinde geliştirilen Evital - Danışan Odaklı e-Sağlık Platformu ve Web/Mobil Uygulamaları’na ( “Platform” ) https://evital.com.tr/internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden şahsınız ve/veya velisi / vasisi / yasal temsilcisi olduğunuz kısıtlılar ve/veya reşit olmayanlar adına hizmet almak üzere üyelik oluşturulması ( “Kullanıcı” ) ve Platform üzerinden sunulan hizmetlere ilişkin başvuru, satış ve/veya satış sonrası destek ile kurumsal bilgilendirme, tanıtım ile ticari iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi çerçevesinde toplanan kişisel verilerin hangi kapsamda işlendiği açıklanmaktadır.

İşbu Aydınlatma Metni, yalnızca Şirketimizin veri sorumlusu hukuki statüsü ile gerçekleştirdiği kişisel veri işleme faaliyetleri ile sınırlı şekilde hazırlanmıştır. Öte yandan Şirketimiz, Yönetmelik kapsamında Sağlık Bakanlığı tarafından tescil edilen uzaktan sağlık bilgi sistemi (USBS) lisansı dolayısıyla tabi olduğu yasal düzenlemeler uyarınca gerçekleştirdiği kişisel veri işleme faaliyetleri bakımından veri işleyen hukuki statüsüne haiz olup Şirketimizin söz konusu hukuki statüsünden kaynaklı tabi olduğu ilgili mevzuat kapsamında kendisine atfedilen yükümlülükler dışında ek bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Dolayısıyla, ilgili yasal düzenlemeler uyarınca uzaktan sağlık hizmetlerinin sunulmasına yönelik taleplerinizi / şikayetlerinizi doğrudan uzaktan sağlık hizmetini sunan sağlık tesislerine, sağlık meslek mensuplarına ve/veya diğer profesyonellere yönlendirmeniz gerektiğini belirtmek isteriz.

2. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemleri

Kişisel verileriniz ve velisi / vasisi / yasal temsilcisi olduğunuz kısıtlıların ve/veya reşit olmayanların kişisel verileri, Şirketimiz tarafından tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla, elektronik ve/veya fiziki ortamlardan Şirketimizin https://evital.com.tr/ internet sitesi ve mobil uygulaması, matbu formlar, çağrı merkezi, e-posta, SMS, telefon, kargo / posta, Şirketimizin genel merkez danışma bankoları, talep / şikayet platformları, çevrim içi görüşme / iletişim platformları, Şirket bilişim teknolojileri sistemleri de dahil Şirket içi entegre sistemler ve yetkili kamu kurumları ve özel kuruluşlar ile olan entegre sistemler ile bunlara ileride eklenebilecek sair yöntemler (kanallar) vasıtasıyla toplanmaktadır.

3. İşlenen Kişisel Veri Kategorileri ile Kişisel Verilerin İşlenmesinin Amaçları ve Hukuki Sebepleri

3.1. Kullanıcı’lar Bakımından:
Şirketimiz ile olan üyelik ilişkiniz çerçevesinde işlenen kişisel veri kategorileriniz ile ilgili kişisel verilerinizin işlenmesinin amaçları ve hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.

***Önemli Not: Yasal düzenlemeler uyarınca velisi / vasisi / yasal temsilcisi olmadığınız kişiler bakımından Platform’a kayıt yapamaz ve hizmet alamazsınız. Kısıtlı olmayan yahut reşit olan gerçek kişiler Platform üzerinden üyeliği kendi adına oluşturması gerekmektedir. Aksi takdirde velisi / vasisi / yasal temsilcisi olmadığınız kişilere ilişkin paylaşacağınız kişisel veriler açısından hukuki sorumluluk tarafınıza ait olacaktır.

Kişisel Veri KategorileriVeri İşleme AmaçlarıVeri İşlemenin Hukuki Sebepleri
  • Kimlik Verisi (örn. ad-soyad)
  • İletişim Verisi (örn. e-posta adresi, il / ilçe bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi (örn. satın alınan hizmet bilgisi, fatura bilgisi)
  • Finans Verisi (örn. ödeme bilgisi, banka bilgisi)
  • Kanunlarda açıkça öngörülen yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örn. Platform üzerinden yararlanılan hizmetler çerçevesinde fatura tanzimi ve gerekli olması halinde tadili/iptali, ticari elektronik ileti gönderimine ilişkin onayların alınması ve İleti Yönetim Sistemi'ne bildiriminin gerçekleştirilmesi)
  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi kapsamında yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına bilgi verilmesi (örn. muhtasar beyannamelerin vergi dairesine bildirilmesi, ticari elektronik ileti gönderimine ilişkin alınan onaylara dair Ticaret Bakanlığı'na bildirim yapılması)
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
KVKK'nın 5/2(a) madde hükmü uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi
  • Kimlik Verisi (örn. ad-soyad)
  • İletişim Verisi (örn. cep telefonu numarası, e-posta adres, il / ilçe bilgisi)
  • Finans Verisi (örn. ödeme bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar, satın alınan hizmet bilgisi, fatura bilgisi)
  • Talep / Şikayet / Öneri Verisi (örn. talep ve şikayet bilgisi)
  • İşlem Güvenliği Verisi (örn. üyeliğe dair log kayıtları, IP bilgisi, OTP bilgileri)
  • Hukuki İşlem Verisi (örn. taraf olunan sözleşme bilgisi)
  • Şirketimiz ile aranızda Üyelik ve Hizmet Sözleşmesi kapsamında sözleşmesel ilişkinin kurulabilmesi / Platform'a üyelik oluşturulabilmesi adına sözlü ve/veya yazılı görüşmelerin yürütülmesi ile bilgi ve belge paylaşımlarının gerçekleştirilmesi
  • Şirketimiz ile aranızda Platform üyeliğine dair Üyelik ve Hizmet Sözleşmesi kapsamında sözleşmesel ilişkinin kurulması ve ifası
  • Platform üzerinde Kullanıcı'lara ilişkin profil oluşturulması, üyeliğin doğrulanması / aktivasyonu / yönetilmesi / sonlandırılması
  • Sözleşmesel ilişki kapsamında iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Sözleşmesel ilişki çerçevesinde faturalandırma, ödeme ve muhasebe işlemlerinin yürütülmesi
  • Operasyon yönetimi süreçleri ile uzaktan ve/veya yüz yüze sağlık hizmetlerine ilişkin faaliyetler ile sınırlı olmak üzere çevrimiçi ve/veya fiziki randevu oluşturulması, değişiklik ve iptali süreçlerinin yürütülmesi
  • Randevu bilgilendirme ve hatırlatma süreçlerinin yürütülmesi
  • Kullanıcı'larımızın beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması
  • İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
KVKK'nın 5/2(c) madde hükmü uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması
  • Kimlik Verisi (örn. ad-soyad)
  • İletişim Verisi (örn. cep telefonu numarası, e-posta adres, il / ilçe bilgisi)
  • Finans Verisi (örn. ödeme bilgisi)
  • Müşteri İşlem Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar, satın alınan hizmet bilgisi, fatura bilgisi)
  • Talep / Şikayet / Öneri Verisi (örn. talep ve şikayet bilgisi, memnuniyet ve geri bildirime ilişkin anket yanıtları)
  • İşlem Güvenliği Verisi (örn. üyeliğe dair log kayıtları, IP bilgisi, OTP bilgileri)
  • Hukuki İşlem Verisi (örn. taraf olunan sözleşme, aydınlatmanın okunduğuna ve açık rıza metinlerine onay durumuna ilişkin kayıtlar)
  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi kapsamında yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına bilgi verilmesi
  • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
KVKK'nın 5/2(ç) madde hükmü uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması
    • Şirketimizin taraf olduğu sözleşmelere doğrudan taraf olmamanıza karşın Şirketimizin tarafınızla olan sözleşmesel yükümlülüklerini yerine getirebilmesi adına üçüncü taraflarla bilgi ve belge paylaşımı yapılması
    • Platform üzerinde Kullanıcı'lara ilişkin profil oluşturulması
    • Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması
    • Ürün / hizmet / süreç iyileştirme ve geliştirme de dahil kalite standartları yönetiminin sağlanması
    • Bir defaya mahsus olmak üzere gerçekleştirilen memnuniyet anketleri de dahil olmak üzere üyelik ilişkileri ve üye memnuniyetinin yönetilmesi
    • İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetlenmesi
    • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Olası şirket birleşme, devralma, ortak girişim, bölünme ve sair yapısal değişikliklerde Şirketimiz bakımından hukuki ve finansal inceleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
    • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi
    • Etik, ihbar ile inceleme ve suistimal süreçlerinin yürütülmesi
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politikalarına ve prosedürlerine uyum, iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/2(f) madde hükmü uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
    • Kimlik Verisi (örn. ad-soyad)
    • İletişim Verisi (örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi)
    • Müşteri İşlem Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar, satın alınan hizmet bilgisi)
    • Talep / Şikayet / Öneri Verisi (örn. talep ve şikayet bilgisi)
    • Pazarlama Verisi (örn. memnuniyet anketi yanıtları, çerez kayıtları, elektronik ileti içeriği, kampanya bilgileri, ilgilenilen / gezilen hizmet bilgisi)
    • İşlem Güvenliği Verisi (örn. elektronik iletilerin gönderildiğine ilişkin log kayıtları)
    • Şirketimiz tarafından üye kazanımı veya mevcut üyelerde değer yaratımı üzerine geliştirilecek araştırma ve analiz çalışmalarının planlanması ve yürütülmesi
    • Reklam, kampanya, teklif, tanıtım, anket, etkinlik, promosyon ve sair doğrudan ve dolaylı kişiye özel / kitlesel tanıtım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
    • Tanıtım ve bilgilendirme analiz çalışmalarının yürütülmesi (örn. profilleme, segmentasyon, hedefleme, yeniden hedefleme, veri zenginleştirme)
    • Tanıtım ve bilgilendirme iletişimlerine / etkinliklerine yönelik performans ölçümü ve raporlanması faaliyetlerinin yürütülmesi
    • Sosyal medya iletişim ve etkileşim faaliyetlerinin yürütülmesi
    • Ticari elektronik iletişim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi
    • Etik, ihbar ile inceleme ve suistimal süreçlerinin yürütülmesi
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politikalarına ve prosedürlerine uyum, iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi
    • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/1 madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızasının bulunması
    • Sağlık Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çevresinde hastalık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Cinsel Hayat Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çerçevesinde cinsel rahatsızlık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması ile bu kapsamda hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 6/3(d) madde hükmü uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
    • Sağlık Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çevresinde hastalık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Cinsel Hayat Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çerçevesinde cinsel rahatsızlık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Platform üzerinde Kullanıcı'lara ilişkin profil oluşturulması
    • Kullanıcı'larımızın beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması
    • Şirketimiz tarafından üye kazanımı veya mevcut üyelerde değer yaratımı üzerine geliştirilecek araştırma ve analiz çalışmalarının planlanması ve yürütülmesi
    • Ürün / hizmet / süreç iyileştirme ve geliştirme de dahil kalite standartları yönetiminin sağlanması
    • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi
    • Etik, ihbar ile inceleme ve suistimal süreçlerinin yürütülmesi
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politikalarına ve prosedürlerine uyum, iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 6/3(a) madde hükmü uyarınca açık rızanın bulunması

    3.2. Veli / Vasi / Yasal Temsilci Sıfatını Haiz Kullanıcı’ların Temsil Ettiği Kısıtlılar ve/veya Reşit Olmayanlar Bakımından:
    Velisi / vasisi / yasal temsilcisi olduğunuz kısıtlıların ve/veya reşit olmayanların Platform üzerinden hizmet alımı ilişkisi çerçevesinde işlenen kişisel veri kategorileri ile ilgili kişisel verilerin işlenmesinin amaçları ve hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.

    ***Önemli Not: Yasal düzenlemeler uyarınca velisi / vasisi / yasal temsilcisi olmadığınız kişiler bakımından Platform’a kayıt yapamaz ve hizmet alamazsınız. Kısıtlı olmayan yahut reşit olan gerçek kişiler Platform üzerinden üyeliği kendi adına oluşturması gerekmektedir. Aksi takdirde velisi / vasisi / yasal temsilcisi olmadığınız kişilere ilişkin paylaşacağınız kişisel veriler açısından hukuki sorumluluk tarafınıza ait olacaktır.

    Kişisel Veri KategorileriVeri İşleme AmaçlarıVeri İşlemenin Hukuki Sebepleri
    • Kimlik Verisi (örn. ad-soyad)
    • Kısıtlılar ve/veya Reşit Olmayanlar İşlem Bilgisi
    • Hukuki İşlem Verisi
    • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi kapsamında yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına bilgi verilmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/2(ç) madde hükmü uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması
    • Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/2(e) madde hükmü uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
    • Şirketimiz ile veliniz / vasiniz / yasal temsilciniz arasında şahsınız adına Platform üyeliğine dair kurulan Üyelik ve Hizmet Sözleşmesi'nin ifası
    • Şirketimizin şahsınız adına veliniz / vasiniz / yasal temsilciniz ile olan sözleşmesel ilişkisi çerçevesinde faturalandırma, ödeme ve muhasebe işlemlerinin yürütülmesi
    • Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması
    • Operasyon yönetimi süreçleri ile uzaktan ve/veya yüz yüze sağlık hizmetlerine ilişkin faaliyetler ile sınırlı olmak üzere çevrimiçi ve/veya fiziki randevu oluşturulması, değişiklik ve iptali süreçlerinin yürütülmesi
    • Randevu bilgilendirme ve hatırlatma süreçlerinin yürütülmesi
    • Kullanıcı'larımızın beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/2(c) madde hükmü uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması
    • Şirketimizin taraf olduğu sözleşmelere doğrudan taraf olmamanıza karşın Şirketimizin veliniz / vasiniz / yasal temsilciniz ile olan sözleşmesel ilişki kapsamında yükümlülüklerini yerine getirebilmesi adına söz konusu sözleşmenin tarafı üçüncü kişilerle bilgi ve belge paylaşımı yapılması
    • Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması
    • Ürün / hizmet / süreç iyileştirme ve geliştirme de dahil kalite standartları yönetiminin sağlanması
    • İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetlenmesi
    • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ile Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Olası şirket birleşme, devralma, ortak girişim, bölünme ve sair yapısal değişikliklerde Şirketimiz bakımından hukuki ve finansal inceleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
    • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi
    • Etik, ihbar ile inceleme ve suistimal süreçlerinin yürütülmesi
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politikalarına ve prosedürlerine uyum, iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK'nın 5/2(f) madde hükmü uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması
    • Sağlık Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çevresinde hastalık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Cinsel Hayat Verisi (örn. doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması adına alınan yanıtlar çevresinde cinsel rahatsızlık bilgileri, tedavi alınan / talep edilen bölüm bilgisi)
    • Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması ile bu kapsamda hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK’nın 6/3(d) madde hükmü uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
    • Kullanıcı’larımızın beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik doktor harici profesyoneller ile en uygun eşleştirmelerin yapılması
    • Operasyon yönetimi süreçleri ile uzaktan ve/veya yüz yüze sağlık hizmetlerine ilişkin faaliyetler ile sınırlı olmak üzere çevrimiçi ve/veya fiziki randevu oluşturulması, değişiklik ve iptali süreçlerinin yürütülmesi
    • Randevu bilgilendirme ve hatırlatma süreçlerinin yürütülmesi
    • Ürün / hizmet / süreç iyileştirme ve geliştirme de dahil kalite standartları yönetiminin sağlanması
    • Denetim ve iç denetim ile raporlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi
    • Etik, ihbar ile inceleme ve suistimal süreçlerinin yürütülmesi
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politikalarına ve prosedürlerine uyum, iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi
    • Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
    KVKK’nın 6/3(a) madde hükmü uyarınca açık rızanın bulunması
    4. Kişisel Verilerinizin Yurt İçinde ve Yurt Dışında Yerleşik Üçüncü Kişilere Aktarılması

    Yukarıda belirtilen her bir kişisel veri kategorisi kapsamında işlenen kişisel verileriniz, KVKK’nın 8’inci ve 9’uncu maddelerine uygun şekilde ve ilgili veri kategorisi için yukarıda belirtilen kişisel veri işleme şartlarının (hukuki sebeplerinin) aktarım amaçları bakımından da ayrıca mevcut olması halinde aşağıdaki alıcı gruplarına aktarılabilecektir:

    • Şirket faaliyetlerinin yürütülmesi bakımından ürün ve/veya hizmet temin edilmesi amacı başta olmak üzere kimlik, iletişim, talep/şikayet/öneri, müşteri işlem, kısıtlılar ve/veya reşit olmayanlar işlem bilgisi, hukuki işlem, işlem güvenliği ve pazarlama kişisel veri kategorilerinde yer alan sınırlı kişisel veriler ile özel nitelikli kişisel veri kategorisinde yer alan sağlık ve cinsel hayat verileriniz yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle yurt içinde ve/veya yurt dışında yerleşik hizmet sağlayıcı olarak hareket eden topluluk şirketlerimizin de dahil olduğu tedarikçilerimize (örn. hukuk danışmanları, denetim şirketleri, internet sitesi hizmet sağlayıcıları, aracı hizmet sağlayıcılar ile bilişim teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları) (yurt dışında yerleşik taraflar bakımından uygun olması halinde KVKK’nın 9’uncu maddesinin 4’üncü fıkrasının (c) bendi uyarınca standart sözleşme ile uygun güvence mekanizmasına dayalı olarak),
    • Ürünlere / hizmetlere ilişkin değişiklik, iptal ve geri ödeme işlemlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi amaçları başta olmak üzere kimlik, müşteri işlem ve finans kişisel veri kategorilerinde yer alan belirli kişisel verileriniz yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle yurt içinde yerleşik bankalara,
    • Şirket faaliyetlerinin yürütülmesi bakımından iş birliği ilişkilerinin kurulması amacı başta olmak üzere kimlik, iletişim, talep/şikayet/öneri ve müşteri işlem kişisel veri kategorilerinde yer alan sınırlı kişisel verileri yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle yurt içinde yerleşik iş ortaklarımıza,
    • Uzaktan ve/veya yüz yüze sağlık hizmetlerinin sunulması amacı başta olmak üzere kimlik, iletişim, talep/şikayet/öneri ve müşteri işlem kişisel veri kategorilerinde yer alan sınırlı kişisel veriler ile özel nitelikli kişisel veri kategorisinde yer alan sağlık ve cinsel hayat verileri yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle sağlık hizmeti temin etmek istediğiniz yurt içinde yerleşik sağlık tesislerine ve sağlık meslek mensuplarına,
    • Topluluk şirketlerimizin / hissedarlarımızın politika ve prosedürlerine uyum bakımından iletişim, denetim ve raporlama faaliyetlerinin planlanması ve/veya gerçekleştirilmesi amacı başta olmak üzere kimlik, iletişim, talep/şikayet/öneri, müşteri işlem, kısıtlılar ve/veya reşit olmayanlar işlem bilgisi, hukuki işlem, işlem güvenliği ve pazarlama kişisel veri kategorilerinde yer alan sınırlı kişisel veriler ile özel nitelikli kişisel veri kategorisinde yer alan sağlık ve cinsel hayat verileriniz yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle yurt içinde yerleşik topluluk şirketlerimize ve hissedarlarımıza ve,
    • Şirketimizin hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi ile hukuk işlerinin takibi amaçları başta olmak üzere kimlik, iletişim, talep/şikayet/öneri, müşteri işlem, kısıtlılar ve/veya reşit olmayanlar işlem bilgisi, hukuki işlem, işlem güvenliği ve pazarlama kişisel veri kategorilerinde yer alan sınırlı kişisel veriler ile özel nitelikli kişisel veri kategorisinde yer alan sağlık ve cinsel hayat verileriniz yukarıda her bir veri kategorisi için ilgili kategoride belirlenen amaçlarla ve hukuki sebeplerle yurt içinde yerleşik yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına (örn. mahkemeler, T.C. Sağlık Bakanlığı, İleti Yönetim Sistemi A.Ş.).

    5. KVKK Kapsamında Haklar

    Kişisel veri sahibi olarak KVKK’nın 11’inci maddesi kapsamındaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz. Söz konusu haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ hükümlerine uygun şekilde Şirketimizin gerçek hak sahibi olduğunuzun tespitini gerçekleştirebilmesi amacıyla kimliğinizi doğrulayan bilgilerle/belgelerle* Başvuru Formu vasıtasıyla veya ilgili mevzuatta düzenlenen usul ve esasa uygun şekilde Şirketimize iletebilirsiniz.

    Posta Adresi: Büyükdere Cad. Ali Kaya Sok. No.5 Şişli / İstanbul
    E-Posta Adresi: evitalkvkk@eczacibasi.com.tr

    * Söz konusu belgeler kapsamında herhangi bir özel nitelikli kişisel veriye (örn. din bilgisi veya kan grubu bilgisi) yer verilmemesi gerektiğini hatırlatmak isteriz.

    Eczacibaşı
    Üye Ol
    Ülke kodları yükleniyor...
    Giriş Yap
    Çift Aşamalı Kullanıcı Girişi
    Cep telefonuna gönderdiğimiz 6 haneli şifreyi aşağıdaki alana girebilirsin.
    phone
    Kod ulaşmadı mı?
    Yeniden kod gönderebilmek için kalan sürenin dolmasını beklemelisiniz
    Çift Aşamalı Kullanıcı Girişi

    Cep telefonuna gönderdiğimiz 6 haneli şifreyi aşağıdaki alana girebilirsin.

    phone
    Kod ulaşmadı mı?
    Yeniden kod gönderebilmek için kalan sürenin dolmasını beklemelisiniz
    Şifrenizi Oluşturun
    Şifrenizi Oluşturunuz
    Şifreniz en az 6 karakter olmalı. 1 harf ve 1 rakam içermelidir.
    Şifreyi Sıfırla
    Şifrenizi mi unuttunuz?
    Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı girin.
    Eczacibaşı
    Şifreyi Değiştir
    Şifrenizi Oluşturunuz